Stížnosti
Způsoby podávání a vyřizování stížností v Domově Mladá upravuje Směrnice ředitele
O způsobu podávání a vyřizování stížností uživatelů na kvalitu nebo způsob poskytování služeb.
Jak stížnost podat
Jako stížnost evidujeme a řešíme jakékoliv vyjádření nespokojenosti se způsobem nebo kvalitou poskytování služby v Domově Mladá.
Formy a způsoby podání stížnosti:
- Ústní podání stížnosti
- Ústní podání prostřednictvím telefonu
- Písemné podání
- Písemné elektronické podání
Anonymní písemné podání:
Písemnou formou na adresu Domova Mladá nebo lze použít schránku důvěry umístěnou v budově Domova Mladá na jednotlivých odděleních či ve správní budově.
Kontaktní adresa:
Domov Mladá, poskytovatel sociálních služeb
Rakouská 552
28923 Milovice
Tel.: 773995886
e-mail.: info@domovmlada.cz
Stížnosti v Domově Mladá evidují a vyřizují pověření pracovníci – důvěrníci pro vyřizování stížností.
Ti vaši žádost zaevidují a zprostředkují Vám její vyřízení.
Pro řešení Vaší stížnosti si můžete zvolit důvěrníka, u kterého lze stížnost podat.
Důvěrník pro řešení stížností:
Mgr. Jakub Barčík
e-mail: jakub.barcik@domovmlada.cz
tel.: 720 846 127